Συχνές Ερωτήσεις
Τρόποι αποστολής
Μέσω ΕΛΤΑ Courier ή ACS COURIER (εντός 2-3 εργάσιμων ημερών.)
Όλες οι αποστολές των προϊόντων μας εκτελούνται μέσω Courier, με δωρεάν έξοδα αποστολής για αγορές άνω των 50€, ενώ για αγορές έως 49.99€ τα έξοδα αποστολής είναι 2€. Τα έξοδα αντικαταβολής είναι 2€ . Η παραλαβή της παραγγελίας σας εκτιμάται από 2 έως 6 εργάσιμες ημέρες. Υπάρχει πιθανότητα σε κάποιες δυσπρόσιτες περιοχές ή αν το κατάστημα Courier της περιοχής σας υπολειτουργεί, να υπάρξουν περαιτέρω καθυστερήσεις.
Τρόποι πληρωμής
Πληρωμή με κάρτα
Αυτή η πύλη πληρωμής χρησιμοποιεί την μέθοδο ανακατεύθυνσης κατά την οποία ο χρήστης ανακατευθύνεται στο site επεξεργασίας (Eurobank) ώστε να πραγματοποιηθεί η πραγματική πληρωμή. Το κατάστημα δεν μπορεί και δεν κρατάει προσωπικά στοιχεία της κάρτας σας. (Υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής σε έως 5 άτοκες δόσεις με τη πιστωτική σας κάρτα, για παραγγελίες από 100€ και άνω).
Πληρωμή με Paypal
Η πληρωμή μέσω paypal είναι μία από τις ευκολότερες λύσεις ηλεκτρονικών πληρωμών παγκοσμίως. Τι είναι η Paypal ;
Πληρωμή με μετρητά
Η πληρωμή με μετρητά γίνεται μέσω της αντικαταβολής. Εσείς επιλέγετε να πληρώσετε το προϊόν σας στο courier κατά την παράδοσή του στην διεύθυνση που έχετε δώσει. Στις περιπτώσεις αντικαταβολής υπάρχει μικρή επιβάρυνση στο τελικό κόστος και εμφανίζεται στο καλάθι σας πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Κάντε τις πληρωμές σας απευθείας στον τραπεζικό μας λογαριασμό. Οι διαθέσιμοι λογαριασμοί είναι:
EUROBANK
0026.0074.62.0200358598
iban GR 63 02600740000 62 0 200 358 598
ΠΕΙΡΑΙΩΣ
5143-072651-182
iban GR 05 0172 1430 0051 4307 2651 182
ΕΘΝΙΚΗ
16500100306
iban GR26 0110 1650 0000 1650 0100 306
ALPHA
159002002015308
iban GR39 0140 1590 1590 0200 2015 308
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΠΕ
Κατά τη κατάθεση, στα σχόλια συναλλαγής, χρησιμοποιήστε τον αριθμό της παραγγελίας σας (βλ. email επιβεβαίωσης παραγγελίας), προκειμένου να μπορέσουμε να ταυτοποιήσουμε αμεσότερα τη πληρωμής σας. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, μπορείτε να μας αποστείλετε και ενημέρωση της κατάθεσής σας στο email . Σημειώστε πως η κατάθεση θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών, διαφορετικά τα προϊόντα της παραγγελίας ενδέχεται να αποδεσμευτούν.
Ακύρωση παραγγελίας
Η ακύρωση της παραγγελίας γίνεται είτε μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στο e-mail: αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας και τα πλήρη στοιχεία του πελάτη ,είτε τηλεφωνικώς αναφέροντας και πάλι τα στοιχεία που αναφέρθηκαν παραπάνω. Σε περίπτωση που έχετε καταβάλλει την αξία της παραγγελίας με κάποιον από τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής, και έπειτα δηλώσετε την ακύρωση της τότε: Εάν η ακύρωση της εκάστοτε παραγγελίας από πλευράς πελάτη, δεν έχει δοθεί προς αποστολή σε μία από τις συνεργαζόμενες εταιρείες courier, τότε η εταιρεία μας οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να σας επιστρέψει την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που καταβάλατε το τίμημα. Στην περίπτωση που η παραγγελία έχει δοθεί στην εταιρεία courier , τότε θα αφαιρεθούν 4€ κατά την επιστροφή χρημάτων.
Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση ή πληροφορία παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210-2522367
Επιστροφή παραγγελίας
Δεν σας ταιριάζει αυτό που παραλάβατε; Κανένα πρόβλημα! Μπορείτε να το επιστρέψετε απλώς ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα. Κάντε την επιστροφή σας εντός 14 ημερών από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία σας . Για την πραγματοποίηση της επιστροφής απαραίτητα είναι το προϊόν να είναι σε άριστη κατάσταση με τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια), την απόδειξη της παραγγελίας και το ειδικό έντυπο επιστροφής.
Στη περίπτωση της επιστροφής έχετε τη δυνατότητα:
1. Να πραγματοποιήσετε αλλαγή με ίδιο ή άλλο προϊόν μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος .
ΠΡΙΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ.
Επιστρέψτε το προϊόν πολύ καλά συσκευασμένο προς αποφυγή φθοράς κατά την μεταφορά του , χρησιμοποιώντας την υπηρεσία της Elta Courier ή ACS COURIER με επιβάρυνση 4 € για Ελλάδα. Το ποσό αυτό θα κρατηθεί από την αλλαγή ή την επιστροφή χρημάτων σας και συνεπώς δεν θα χρειαστεί να πληρωθεί στην μεταφορική εταιρεία.
Στην περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική της επιλογής σας, θα επιβαρυνθείτε εξ ‘ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών το οποίο και θα καταβάλετε στην μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε την στιγμή της αποστολής του δέματος. Το δέμα σας μέσα θα πρέπει να περιέχει :
- το προϊόν το οποίο επιστρέφετε.
- το ειδικό έντυπο επιστροφής που υπήρχε στο αρχικό πακέτο που λάβατε, συμπληρωμένο με τις απαιτούμενες πληροφορίες και επιλέγοντας το κουτάκι που γράφει "πίστωση/αλλαγή"
- την απόδειξη σας.
Για την δέσμευση/κράτηση του προϊόντος με το οποίο επιθυμείτε την αλλαγή , θα πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούρια παραγγελία ακολουθώντας την ίδια διαδικασία μια κανονικής παραγγελίας με αντικαταβολή απλώς για να γίνει αφαίρεση του ποσού/υπολοίπου που προκύπτει από τα επιστρεφόμενα είδη σας, θα πρέπει στο πεδίο ‘’Σχόλια’’ να σημειώσετε την λέξη "Αλλαγή". Να σας ενημερώσουμε πως, το τελικό ποσό με την πίστωση δεν θα σας φανεί αυτόματα την ώρα που εκτελείτε την παραγγελία σας, θα αφαιρεθεί λογιστικά από πλευράς μας αφού γίνει η επεξεργασία της επιστροφής σας.
2. Να πραγματοποιήσετε επιστροφή χρημάτων μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.
Ισχύει για: Όλες τις παραγγελίες που πραγματοποιούνται από Ελλάδα .
Επιστρέψτε το προϊόν πολύ καλά συσκευασμένο προς αποφυγή φθοράς κατά την μεταφορά του, χρησιμοποιώντας την υπηρεσία της Elta courier ή ACS COURIER με επιβάρυνση 4€ για Ελλάδα. Το ποσό αυτό θα κρατηθεί από την αλλαγή ή την επιστροφή χρημάτων σας και συνεπώς δεν θα χρειαστεί να πληρωθεί στην μεταφορική εταιρεία . Στην περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική της επιλογής σας, θα επιβαρυνθείτε εξ ‘ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών το οποίο και θα καταβάλετε στην μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε την στιγμή της αποστολής του δέματος. Το δέμα σας μέσα θα πρέπει να περιέχει:
- το προϊόν το οποίο επιστρέφετε .
- το ειδικό έντυπο επιστροφής που υπήρχε στο αρχικό πακέτο που λάβατε, συμπληρωμένο με τις απαιτούμενες πληροφορίες, επιλέγοντας το κουτάκι που γράφει "επιστροφή χρημάτων" και συμπληρώνοντας τα στοιχεία που αφορούν τον τραπεζικό λογαριασμό ακριβώς όπως σας ζητούνται.
- την απόδειξη σας.
Σας υπενθυμίζουμε πως:
- Η διαδικασία των επιστροφών συνήθως διαρκεί 3-6 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή στην εταιρία μας. Αυτό συμβαίνει διότι όλες οι επιστροφές περνούν από την διαδικασία ποιοτικού ελέγχου προτού φτάσουν στα γραφεία του ηλεκτρονικού καταστήματος προς ενημέρωση των πελατών. Συνεπώς όταν φτάσει η επιστροφή σας στα γραφεία του ηλεκτρονικού καταστήματος ,θα λάβετε και την απαραίτητη ενημέρωση.
- Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα στον καταναλωτή ή να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος.
- Μετά την πρώτη αλλαγή προϊόντος δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων και θα πρέπει να επιλέξετε κάποιο άλλο από τα προϊόντα μας ισάξιο ή παραπάνω καταβάλλοντας τη διαφορά σύμφωνα με τον τρόπο πληρωμής που θα επιλέξετε.
Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή στο e-shop είναι:
Χρυσαλλίδος 30 Ν. Χαλκηδόνα ΤΚ14343, Τηλ:2102522367